Aquest és l'article que va aparèixer ahir sobre el fado al Diari de Balears. Us el deixo en la seva versió PDF. http://dbalears.cat/arxiu/pdf/701/52
Una abraçada a tots i bon Nadal.
Uma agulha no coração, Adília César, Urutau
Fa 12 hores
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada